Ahad, 19 Mei 2013

DR HAMID ARSHAT: PART 2


Temujanji utk Pembedahan, 17 April 2013, pkl 9 pagi

esoknya gerak pkl 6 lbh..jln jem!!! Menyesal plak kluar lmbat..smpai klinik pkl 9 pagi..tp pesakit ada sorang dua je..hehe..ingatkan ramai td…aku kena tggu dl sbb Dr Hamid tga bedah seorng pesakit..aku masuk OT pkl 10 pagi..nurse suh tukar pakaian..melangkah masuk OT slow2..aku disuruh baring..then Dr pakar bius..suh tarik nafas..dia cucuk mcm gambaq kat bawah ni..

sakit masa kena cucuk...1st time
(pic ni slps operation)

sakit masa dia masukkan ubat bius tu..seluruh badan rasa lenguh cket..then dia buh benda ni suh aku sedut…ohh tidak…mata makin lama makin berat then….gelap!!! aku dah pengsan..

gambaq hiasan je ni k..ni org lain.
Tiba2 aku dgr org tepuk2 tgn aku..nurse n en somi ada sekali..bila sedar tu aku rasa sakit kat tmpt bedah tu..seluruh badan rasa lenguh n rasa lg ubat bius tu…sungguh..sakit gak la bagi aku..aku kena rehat..masa tu pkl 11.30 pagi,,means 1 jam ½ aku kat OT..suami boleh dtg melawat pkl 4.30 petang..kesian en somi kena tunggu…suh cek in mana2 hotel n motel terdekat dia xmo..sbb dia xleh teman tido kat klinik tu…esoknya, 18hb lbh kurang pkl 1 tengahari aku balik..aku balik Pagoh terus sbb ada mak ayah keluarga yg bole jaga n tgk2 kan….

Selesai kat situ..Alhamdulillah..selamat pembedahan tu, aku kena pantang makan..nak bg cepat sembuh luka. Jln terbongkok2 cket,..2 minggu lps tu da rasa ok la..aku kena g klinik semula pd 2 May 2013.

P/s: klinik ada bg sedutan video 3 minit masa pembedahan tu..rasa teruja masa tgk video tu…kos..6.5k utk pembedahan termasuk ubat-ubatan..

Setakat ni keseluruhan perbelanjaan kos rawatan dgn Dr Hamid Arshat $$ 7k dannnnnn
…aku kena saman masa odw balik pagoh tu..ntah ape2 la..hbs RM300

9 ulasan:

  1. Noli, dr bedah laparascopy ke laparatomy?

    BalasPadam
    Balasan
    1. laparoscopy..ada beza yer dgn laparatomy?

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  2. Awak buat operation kat klinik prof je ye? x buat kat hospital ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'a..buat kat klinik prof kat damansara je..
      safiyyah..sy masukkan blog awak dl my bloglist tau..hehe..

      Padam
  3. Assalamualaikum...

    Tgh google info2 berkaitan laps yg dibuat kat klinik dr hamid since lusa saya pun nak operate kat sana. Seram sejuk rasanya. Huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. puan stoberi kena operate sbb endo juga yer? insyaAllah..semoga dipermudahkan nti ..^^

      Padam
  4. assalamualaikum....just read ur entry, sy pun br dpt temujanji dgn prof 3/6 nti. rasa mcm kena operate je sbb br 2 minggu lepas jmpa dr adilah..die suggest operate. x mampu sbb caj pantai hosp mahal huhu...semoga Allah pmudahkan noli utk dpt baby..suka baca entry u,, nti masukkan lagi entry tbaru selepas operation..

    BalasPadam
  5. Wassalam ju...awak nk operate sbb ape yer...semoga dipermudahkan ea..

    BalasPadam

Pengikut